Jak zarejestrować się na teleporadę?

Pacjenci POZ w ramach NFZ
  • Należy połączyć się z infolinią 12 352 31 50
  • Jeśli należysz do naszego POZ umówimy telekonsultację
Pacjenci nie należący do naszego POZ w ramach NFZ
  • Należy połączyć się z infolinią 12 352 31 50
  • Jeśli nie należysz do naszego POZ wyślemy do Ciebie deklarację na e-mail, która należy podpisać i przesłać skan na adres kontakt@imicare.pl
Pacjenci komercyjni
  • Należy zamówić teleporadę online – umów teleporadę
  • Po wybraniu specjalizacji należy wybrać odpowiedni dzień oraz godzinę i zamówić e-wizytę lub wizytę stacjonarną (Należy podać sposób przyjęcia)
  • Po wybraniu daty i godziny oraz wybraniu odpowiedniej usługi tj. wizyta stacjonarna lub e-wizyta (teleporada) należy założyć konto poprzez opcję zarejestruj się lub zalogować na już istniejące. 
  • Po podaniu wszystkich danych dotyczących zamówienia należy skorzystać z płatności elektronicznych przelewy24 lub blik w celu opłacenia wizyty
  • Nasza rejestracja skontaktuje się z Tobą telefonicznie oraz otrzymasz informację odnośnie teleporady lub wizyty stacjonarnej.
Pacjenci posiadający polisę ubezpieczeń: PZU Zdrowie, Allianz, TU ZDROWIE, POLMED SA, Saltus Ubezpieczenia Zdrowotne, SignalIduna, Compensa
  • Należy połączyć się z infolinią 12 352 31 50 w celu potwierdzenia teleporady
  • Nasza rejestracja umówi Cię na dany dzień oraz godzinę podczas której odbędziesz teleporadę ze specjalistą z naszego Centrum Medycznego

Konsultacja obejmuje

  • Wybór specjalności lekarskiej, terminu konsultacji oraz formy kontaktu z lekarzem
  • Utworzenie Indywidualnego Konta Pacjenta z autoryzowanym przez Pacjenta hasłem dostępu
  • Wgranie przez Pacjenta historycznej dokumentacji medycznej do oceny lekarskiej (opcjonalnie)
  • Wywiad, poradę lekarza oraz monitorowanie leczenia
  • Wystawienie przez lekarza zaleceń lekarskich dotyczących postępowania leczniczego, skierowań na badania oraz e-recepty
  • Badanie diagnostyczne za pośrednictwem urządzeń telemedycznych posiadanych przez pacjenta takich jak: checkme pro+, checkme lite, ciśnieniomierz AirBP oraz elektroniczny termometr bezkontaktowy 
  • Możliwość skorzystania z usługi w ramach pakietu abonamentowego firm ubezpieczeniowych
  • Nielimitowany dostęp do dokumentacji zarchiwizowanej na Koncie Pacjenta
  • Dostęp do wyników badań on-line

Podczas konsultacji otrzymasz

E-zwolnienia

e-zwolnienie

E-zwolnienia

e-recepta

E-zwolnienia

e-skierowanie

Obsługujemy klientów firm oferujących ubezpieczenia zdrowotne, abonamenty medyczne i usługowe.

Jeśli jesteś klientem: PZU Zdrowie, POLMED, TU Zdrowie, Allianz, SignalIduna, Saltus Ubezpieczenia Zdrowotne, Compensa zadzwoń na naszą infolinię i umów szybką konsultację online 12 352 31 50!

Teleporada

W związku z ogłoszonym przez WHO zjawiskiem pandemii, najważniejsze jest bezpieczeństwo oraz jak najszybsze powstrzymanie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 Mając na uwadze powyższe, wprowadzamy rejestrację telefoniczną wszystkich Pacjentów. Każdy Pacjent uzyska teleporadę lekarza celem uniknięcia niepotrzebnej wizyty w przychodni pod nr tel.: 12 353 31 50, 12 202 09 10, 12 202 09 11. O sposobie uzyskania tej porady zostanie poinformowany telefonicznie. Pacjenci podczas teleporadę mogą otrzymać e-zwolnienia i e-recepty. Zapraszamy również do całodobowej rejestracji on-line.

 

 

Jeśli masz kaszel, gorączkę, duszność oraz problemy z oddychaniem, bezzwłocznie powiadom telefonicznie – Stację Sanitarno – Epidemiologiczna tel. 12 288 01 38 (Wieliczka) lub 12 25 49 416 (Kraków)

ul. Zabłocie 25 lokal 4, Kraków 30-701

Umów wizytę

Umów wizytę

12-352-31-50

Napisz do nas

Napisz do nas

kontakt@imicare.pl

Rejestracja online

Rejestracja online

Umów wizytę online