Teleporada lub wizyta stacjonarna odpłatna
jeśli chcesz zarejestrować się do specjalisty naciśnij przycisk pod nazwą specjalizacji
-
Checkme™ Lite
890,00zł Dodaj do koszyka -
Checkme™ O2 sleep monitor
1.190,00zł Dodaj do koszyka -
Checkme™ Pro
1.990,00zł Dodaj do koszyka -
Checkme™ Pro with ECG Holter function
2.490,00zł Dodaj do koszyka -
Checkme™ Pro with Wireless Monitor
2.490,00zł Dodaj do koszyka -
Checkme™ Pro with Wireless Monitor & ECG Holter function
2.990,00zł Dodaj do koszyka -
Teleporada lub wizyta stacjonarna – Konsultacja angiolog
99,00zł Dodaj do koszyka -
Teleporada lub wizyta stacjonarna – Konsultacja dermatolog
Dowiedz się więcej -
Teleporada lub wizyta stacjonarna – Konsultacja endokrynolog
Dowiedz się więcej -
Teleporada lub wizyta stacjonarna – Konsultacja gastrolog/hematolog
Dowiedz się więcej -
Teleporada lub wizyta stacjonarna – Konsultacja ginekolog
Dowiedz się więcej -
Teleporada lub wizyta stacjonarna – Konsultacja internista
Dowiedz się więcej
Jak zarejestrować się na teleporadę?
Pacjenci POZ w ramach NFZ
- Należy połączyć się z infolinią 12 352 31 50
- Jeśli należysz do naszego POZ umówimy telekonsultację
Pacjenci nie należący do naszego POZ w ramach NFZ
- Należy połączyć się z infolinią 12 352 31 50
- Jeśli nie należysz do naszego POZ wyślemy do Ciebie deklarację na e-mail, która należy podpisać i przesłać skan na adres kontakt@imicare.pl
Pacjenci komercyjni
- Należy zamówić teleporadę online – umów teleporadę
- Po wybraniu specjalizacji należy wybrać odpowiedni dzień oraz godzinę i zamówić e-wizytę lub wizytę stacjonarną (Należy podać sposób przyjęcia)
- Po wybraniu daty i godziny oraz wybraniu odpowiedniej usługi tj. wizyta stacjonarna lub e-wizyta (teleporada) należy założyć konto poprzez opcję zarejestruj się lub zalogować na już istniejące.
- Po podaniu wszystkich danych dotyczących zamówienia należy skorzystać z płatności elektronicznych przelewy24 lub blik w celu opłacenia wizyty
- Nasza rejestracja skontaktuje się z Tobą telefonicznie oraz otrzymasz informację odnośnie teleporady lub wizyty stacjonarnej.
Pacjenci posiadający polisę ubezpieczeń: PZU Zdrowie, Allianz, TU ZDROWIE, POLMED SA, Saltus Ubezpieczenia Zdrowotne, SignalIduna, Compensa
- Należy połączyć się z infolinią 12 352 31 50 w celu potwierdzenia teleporady
- Nasza rejestracja umówi Cię na dany dzień oraz godzinę podczas której odbędziesz teleporadę ze specjalistą z naszego Centrum Medycznego
Konsultacja obejmuje
- Wybór specjalności lekarskiej, terminu konsultacji oraz formy kontaktu z lekarzem
- Utworzenie Indywidualnego Konta Pacjenta z autoryzowanym przez Pacjenta hasłem dostępu
- Wgranie przez Pacjenta historycznej dokumentacji medycznej do oceny lekarskiej (opcjonalnie)
- Wywiad, poradę lekarza oraz monitorowanie leczenia
- Wystawienie przez lekarza zaleceń lekarskich dotyczących postępowania leczniczego, skierowań na badania oraz e-recepty
- Badanie diagnostyczne za pośrednictwem urządzeń telemedycznych posiadanych przez pacjenta takich jak: checkme pro+, checkme lite, ciśnieniomierz AirBP oraz elektroniczny termometr bezkontaktowy
- Możliwość skorzystania z usługi w ramach pakietu abonamentowego firm ubezpieczeniowych
- Nielimitowany dostęp do dokumentacji zarchiwizowanej na Koncie Pacjenta
- Dostęp do wyników badań on-line
Podczas konsultacji otrzymasz
e-zwolnienie
e-recepta
e-skierowanie
Obsługujemy klientów firm oferujących ubezpieczenia zdrowotne, abonamenty medyczne i usługowe.
Jeśli jesteś klientem: PZU Zdrowie, POLMED, TU Zdrowie, Allianz, SignalIduna, Saltus Ubezpieczenia Zdrowotne, Compensa zadzwoń na naszą infolinię i umów szybką konsultację online 12 352 31 50!
Teleporada
W związku z ogłoszonym przez WHO zjawiskiem pandemii, najważniejsze jest bezpieczeństwo oraz jak najszybsze powstrzymanie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 Mając na uwadze powyższe, wprowadzamy rejestrację telefoniczną wszystkich Pacjentów. Każdy Pacjent uzyska teleporadę lekarza celem uniknięcia niepotrzebnej wizyty w przychodni pod nr tel.: 12 353 31 50, 12 202 09 10, 12 202 09 11. O sposobie uzyskania tej porady zostanie poinformowany telefonicznie. Pacjenci podczas teleporadę mogą otrzymać e-zwolnienia i e-recepty. Zapraszamy również do całodobowej rejestracji on-line.