PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
10.00
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
10.00
10.50
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHINGzajęcia te są dedykowane głównie Paniom, które borykają się z bólami kręgosłupa czy kości krzyżowej. Spokojne ćwiczenia rozciągające niwelują powstałe podczas ciąży przykurcze i napięcia, a ćwiczenia wzmacniające mięśnie placów i brzucha pomogą utrzymać ciało w dobrej kondycji. Zapraszamy wszystkie Panie lubiące spokojne, relaksacyjne ćwiczenia!:)
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
10.00
10.50
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)ćwiczenia z wykorzystaniem dużych i małych piłek, hantelków oraz gum doskonale wzmocnią i uelastycznią całe ciało. Zajęcia o nieco intensywniejszym i dynamicznym charakterze doskonale wpłyną na poprawę samopoczucia oraz postawę. W połączeniu z elementami oddechowymi doskonale przygotują do porodu. Polecane szczególnie Paniom, które były również aktywnie przed ciążą.
11.00
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
11.00
11.50
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICYjest to system ćwiczeń łączący Jogę, balet oraz ćwiczenia wykonywane przy prawidłowym napięciu mięśni. Celem jest wzmocnienie ciała, poprawa siły i elastyczności, ale również relaks i praca z umysłem. Zalecane kobietom w ciąży, gdyż pozwalają uporać się z takimi dolegliwościami jak bóle kręgosłupa czy obrzęki. W połączeniu z ćwiczeniami mięśni dna miednicy (MDM) zapobiegają powikłaniom związanym z nietrzymaniem moczu oraz przygotowują ciało do porodu.
GIMNASTYKA PO PORODZIEpo porodzie każda z Nas pragnie jak najszybciej wrócić do formy sprzed ciąży. Zajęcia pozwolą zrzucić zbędne kilogramy, a także pomogą w utrzymaniu dobrej kondycji, wypracowaniu lepszej postawy oraz znacząco wpłyną na poprawę naszego samopoczucia. Zajęcia przeznaczone dla mam po 6 tygodniu połogu (poród naturalny), lub 10 tygodniu połogu (cesarskie cięcie).
12.00
13.00
14.00
15.00
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
15.00
15.50
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)ćwiczenia z wykorzystaniem dużych i małych piłek, hantelków oraz gum doskonale wzmocnią i uelastycznią całe ciało. Zajęcia o nieco intensywniejszym i dynamicznym charakterze doskonale wpłyną na poprawę samopoczucia oraz postawę. W połączeniu z elementami oddechowymi doskonale przygotują do porodu. Polecane szczególnie Paniom, które były również aktywnie przed ciążą.
16.00
GIMNASTYKA PO PORODZIETooltip: po porodzie każda z Nas pragnie jak najszybciej wrócić do formy sprzed ciąży. Zajęcia pozwolą zrzucić zbędne kilogramy, a także pomogą w utrzymaniu dobrej kondycji, wypracowaniu lepszej postawy oraz znacząco wpłyną na poprawę naszego samopoczucia. Zajęcia przeznaczone dla mam po 6 tygodniu połogu (poród naturalny), lub 10 tygodniu połogu (cesarskie cięcie).
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
16.00
16.50
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICYjest to system ćwiczeń łączący Jogę, balet oraz ćwiczenia wykonywane przy prawidłowym napięciu mięśni. Celem jest wzmocnienie ciała, poprawa siły i elastyczności, ale również relaks i praca z umysłem. Zalecane kobietom w ciąży, gdyż pozwalają uporać się z takimi dolegliwościami jak bóle kręgosłupa czy obrzęki. W połączeniu z ćwiczeniami mięśni dna miednicy (MDM) zapobiegają powikłaniom związanym z nietrzymaniem moczu oraz przygotowują ciało do porodu.
17.00
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
17.00
17.50
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHINGzajęcia te są dedykowane głównie Paniom, które borykają się z bólami kręgosłupa czy kości krzyżowej. Spokojne ćwiczenia rozciągające niwelują powstałe podczas ciąży przykurcze i napięcia, a ćwiczenia wzmacniające mięśnie placów i brzucha pomogą utrzymać ciało w dobrej kondycji. Zapraszamy wszystkie Panie lubiące spokojne, relaksacyjne ćwiczenia!:)

Poniedziałek

  • GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
    15.00 - 15.50
  • 16.00 - 16.50

Wtorek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
    10.00 - 10.50
  • TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
    11.00 - 11.50

Środa

  • GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
    10.00 - 10.50
  • 11.00 - 11.50

Czwartek

  • TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
    16.00 - 16.50
  • ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
    17.00 - 17.50
PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
11.00
GIMNASTYKA PO PORODZIEpo porodzie każda z Nas pragnie jak najszybciej wrócić do formy sprzed ciąży. Zajęcia pozwolą zrzucić zbędne kilogramy, a także pomogą w utrzymaniu dobrej kondycji, wypracowaniu lepszej postawy oraz znacząco wpłyną na poprawę naszego samopoczucia. Zajęcia przeznaczone dla mam po 6 tygodniu połogu (poród naturalny), lub 10 tygodniu połogu (cesarskie cięcie).
12.00
13.00
14.00
15.00
16.00
GIMNASTYKA PO PORODZIETooltip: po porodzie każda z Nas pragnie jak najszybciej wrócić do formy sprzed ciąży. Zajęcia pozwolą zrzucić zbędne kilogramy, a także pomogą w utrzymaniu dobrej kondycji, wypracowaniu lepszej postawy oraz znacząco wpłyną na poprawę naszego samopoczucia. Zajęcia przeznaczone dla mam po 6 tygodniu połogu (poród naturalny), lub 10 tygodniu połogu (cesarskie cięcie).

Poniedziałek

Środa

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
10.00
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
10.00
10.50
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)ćwiczenia z wykorzystaniem dużych i małych piłek, hantelków oraz gum doskonale wzmocnią i uelastycznią całe ciało. Zajęcia o nieco intensywniejszym i dynamicznym charakterze doskonale wpłyną na poprawę samopoczucia oraz postawę. W połączeniu z elementami oddechowymi doskonale przygotują do porodu. Polecane szczególnie Paniom, które były również aktywnie przed ciążą.
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
15.00
15.50
GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)ćwiczenia z wykorzystaniem dużych i małych piłek, hantelków oraz gum doskonale wzmocnią i uelastycznią całe ciało. Zajęcia o nieco intensywniejszym i dynamicznym charakterze doskonale wpłyną na poprawę samopoczucia oraz postawę. W połączeniu z elementami oddechowymi doskonale przygotują do porodu. Polecane szczególnie Paniom, które były również aktywnie przed ciążą.

Poniedziałek

  • GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
    15.00 - 15.50

Środa

  • GIMNASTYKA Z BRZUSZKIEM + BODY BALL (+ elem. oddychania do porodu)
    10.00 - 10.50
PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
11.00
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
11.00
11.50
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICYjest to system ćwiczeń łączący Jogę, balet oraz ćwiczenia wykonywane przy prawidłowym napięciu mięśni. Celem jest wzmocnienie ciała, poprawa siły i elastyczności, ale również relaks i praca z umysłem. Zalecane kobietom w ciąży, gdyż pozwalają uporać się z takimi dolegliwościami jak bóle kręgosłupa czy obrzęki. W połączeniu z ćwiczeniami mięśni dna miednicy (MDM) zapobiegają powikłaniom związanym z nietrzymaniem moczu oraz przygotowują ciało do porodu.
12.00
13.00
14.00
15.00
16.00
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
16.00
16.50
TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICYjest to system ćwiczeń łączący Jogę, balet oraz ćwiczenia wykonywane przy prawidłowym napięciu mięśni. Celem jest wzmocnienie ciała, poprawa siły i elastyczności, ale również relaks i praca z umysłem. Zalecane kobietom w ciąży, gdyż pozwalają uporać się z takimi dolegliwościami jak bóle kręgosłupa czy obrzęki. W połączeniu z ćwiczeniami mięśni dna miednicy (MDM) zapobiegają powikłaniom związanym z nietrzymaniem moczu oraz przygotowują ciało do porodu.

Wtorek

  • TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
    11.00 - 11.50

Czwartek

  • TRENING Z ELEM. PILATES + MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
    16.00 - 16.50
PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
10.00
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
10.00
10.50
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHINGzajęcia te są dedykowane głównie Paniom, które borykają się z bólami kręgosłupa czy kości krzyżowej. Spokojne ćwiczenia rozciągające niwelują powstałe podczas ciąży przykurcze i napięcia, a ćwiczenia wzmacniające mięśnie placów i brzucha pomogą utrzymać ciało w dobrej kondycji. Zapraszamy wszystkie Panie lubiące spokojne, relaksacyjne ćwiczenia!:)
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
16.00
17.00
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
17.00
17.50
ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHINGzajęcia te są dedykowane głównie Paniom, które borykają się z bólami kręgosłupa czy kości krzyżowej. Spokojne ćwiczenia rozciągające niwelują powstałe podczas ciąży przykurcze i napięcia, a ćwiczenia wzmacniające mięśnie placów i brzucha pomogą utrzymać ciało w dobrej kondycji. Zapraszamy wszystkie Panie lubiące spokojne, relaksacyjne ćwiczenia!:)

Wtorek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
    10.00 - 10.50

Czwartek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP + STRETCHING
    17.00 - 17.50
No events available!

Współpracujemy z:

ul. Walerego Sławka 3, Kraków 30-653

Umów wizytę

Umów wizytę

12-352-31-50

Napisz do nas

Napisz do nas

kontakt@imicare.pl

Rejestracja online

Rejestracja online

Umów wizytę online

Umów wizytę